2010. január 18., hétfő

Nimue - Chapeau Ivre (2)

dátum: 20:58

Igen, igen, alakulgat. Szombaton fotóztam, egy kis napsütésnél. A pipacsos tűőr Barbi keze munkája. :))
Kicsit rágom még ezt a mohair fonal kérdést, lassan már kialakul bennem.

4 Üzenet:

Jutka on 2010. január 18. 22:22 írta...

Szépen alakul és milyen nagyon szépek az xek.
Nálam is tervbe van, a cilindert úgy terveztem fekete Mátra selyemmel varrom.

Mónika on 2010. január 18. 22:50 írta...

Szerintem is szépen alakul! Mit döntöttél mohair fonal ügyben? Nekem is hasonló problémám van a pillangós meg a tündérkés képeknél, úgyhogy érdekelne a véleményed. Én eddig csak osztott hímzőt használtam.

Judit on 2010. január 19. 8:21 írta...

Nálam is tervbe van véve, és olyan jó látni, hogy hogyan készül nálad is:))

Judit on 2010. január 19. 20:04 írta...

Még nem döntöttem fonal ügyben.
Először arra gondoltam (még Lau adta az ötletet a Tündérnél), hogy valami jó sötét fonalat kibolyhosítok fán vagy valamin. Na, ez nem sikerült.

Másodszorra kötős fonalat szedtem szét, mert az jó szőrös volt, de az meg feslett.

Most ott tartok, hogy holnap még megnézem itt az újpesti boltban, hátha találok valamit, ha meg nem akkor CC fonallal pótolok, és nem bolyhos lesz, hanem színátmenetes.

Most este meg inkább kontúrozgatom. :))

 

Judit Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei | web hosting