2010. január 5., kedd

Nimue - Chapeau Ivre (1)

dátum: 20:04



Ő lenne az, lehull a lepel! :))
Szeretem hímezni, mert annyira tetszenek ezek a színek! Azt még nem tudom, hogy ajándék lesz-e, de elképzelhető! :)

5 Üzenet:

Nina on 2010. január 5. 22:07 írta...

Azt hittem, a 'The Chanterelle's Mirror'-t kezdted el :) De ez is olyan kis aranyos, a blogod új külseje is igen csinos!

Jutka on 2010. január 5. 22:42 írta...

Még hogy nem sok minden látszik? Én tökéletesen kitudok rajta nézni két szép gombát:)meg egy kis maszatot, de én már ilyen készültségi fokban is a kép ismeretében látom az elkészülő művet:)

Laucica on 2010. január 6. 0:57 írta...

Tökéletes ajándék apukának, fiútestvérnek, férjnek:) Úgy, hogy ne kerüljön túl messzire el tőled, mert imádni fogod, annyira aranyos!!:)))

Judit on 2010. január 6. 7:49 írta...

Nagyon aranyos lesz ez a kép, és valóban ott kukucskál már két gomba:)

Judit on 2010. január 6. 17:05 írta...

Köszi mindenkinek a dicsérő szavakat! Olyan jól esik, hogy gyorsan neki is estem a folytatásnak! :))
Lau: az biztos, hogy ennek a képben a közelben kell maradnia. Messzi kézbe egyszerűen nem mehet!

 

Judit Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei | web hosting