2008. október 2., csütörtök

Anyagot festettem.

dátum: 14:24


Nem tudom, hogy mennyire látszik a festés. fahéjjal festettem és egy - két helyen alaposan össze is csomóztam. Ettől lett egy kicsit batikolt hatású.
Erre fogom az őszi képemet elkészíteni.
Bár, mostanában nem nagyon jutok el a hímzésig mert nagyon fáj a kezem. Remélem a hétvégén ismét tűt ragadhatok!!!



5 Üzenet:

Lilang on 2008. október 3. 15:15 írta...

Nagyon jól megfogta a fahéj az anyagot. Nem gondoltam volna, hogy ilyen jól látszik majd.
Milyen fahéjat használták? Egészet?

Judit on 2008. október 3. 15:52 írta...

Nagyon jó lett. Ma festettem még egyet a Tündéremnek. :)
Őrölt fahéjat használtam, az egész valahogy nem akarta kiengedni a színét.

Lilang on 2008. október 5. 11:28 írta...

Köszi!
Majd én is őrölttel próbálom :)

Judit on 2008. október 5. 12:46 írta...

Majd mutizd meg!!!

Lilang on 2008. október 6. 15:44 írta...

Okéj :D

 

Judit Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei | web hosting