2008. október 17., péntek

Kicsit kezdek besokallni...

dátum: 14:58
Hála ezeknek a jelenlegi gazdasági válságnak a mi hitelünk sem lesz túl egyszerű.
Még az is lehet, hogy másik bankhoz kell beadnunk a papírokat, pedig ezért mentem át a K&H-hoz.
Remélem minél hamarabb be tudunk menni az irodába és elindul az ügyintézés.
Jó, hogy van ez a hobbim, mert a szép dolgok feldobnak. Igaz a jelen helyzetben nem nagyon, de azért ez is valami. Igyekszem sokszor úrrá lenni magamon, de nehéz úgy nem spanolni magam ha a baráti körömben mindenki azt kérdezi, hogy mi van a hitellel. Persze, ők is azt szeretnék, ha minél simábban mennének a dolgok (ezt meg is értem).
Mint ahogy mi is.

A Tündérem készülget,már a szárnyait hímzem. Halloweenra biztosan nem lesz meg. Sajnos.
Nagyon tetszenek a színei és szerintem nagyon szép lesz. Olyan különlegesek ezek a kézzel festett fonalak.


Karácsonyra is várnak a minták...


2 Üzenet:

Lilang on 2008. október 18. 10:10 írta...

Sajna ezen a válságon nem tudok segíteni...
Hímezz sokat az legalább elvonja a figyelmed.
Majd muti képeket :)

Judit on 2008. október 19. 21:29 írta...

Holnap megyünk be az irodába, remélem megtudunk valami konkrétumot...
Hímzek, hímzgetek! A Tündérem lassan elkészül, csak szerintem a fonal mennyiséget egy kicsit benéztem. :((

 

Judit Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei | web hosting