2008. október 22., szerda

Barbie Mariposa.

dátum: 8:50


Egyenlőre nem tudok mutatni semmit, de a hétvégén már szeretném a Tündéremet befejezni. Már amennyire tudom.
Sajnos a szárnyához elfogyott a fonalam, így nem lesz kész Hallowwenra. Majd jövőre. Végül is az új lakásba legalább lesz helyem, ahova ki tudom majd rakni!!! ;)

Tegnap elmentünk a hosszú hétvégére bevásárolni, és úgy megörültem neki, hogy nagy választék volt a Barbie babákból. Ugyanis az én ki unokahúgom (3 éves lesz) kitalálta, hogy neki egy Mariposa Barbie-re lenne égető szüksége. Már az összes Mariposa filmet látta és nagyon oda van a kis szárnyas Barbiekért. Szétnéztem a neten, de csak egy fajtát találtam 7000.- lett volna. Erre kicsit felszisszentünk. Viszont tegnap találtunk egyet ami 3800.- volt.
Így már legalább tudjuk, hogy mit kap az Anna karácsonyra!!!

A másik aminek nagyon örültem tegnap az a Praktika megjelenése. Nagyon vártam már! Persze, hogy a különszám miatt. :) Nagyon ötletes kis dolgok vannak benne. A tavalyiból a rénszarvasos képet készítettem el, ami a kekszes dobozra volt kívülről ráragasztva.
Meg apró hűtőmágneseket, ajándék kísérőnek.
Remélem az ideiből is meg tudok valósítani egy két dolgot. :))

3 Üzenet:

Lilang on 2008. október 22. 11:27 írta...

Várom a képeket.
Kár, hogy elfogyott a fonalad... Szép lett volna idén ha elkészül...

Judit on 2008. október 22. 20:50 írta...

Szerintem is jó lett volna ha elkészül... :))
De szép lesz az jövőre is!

Edit on 2008. október 25. 11:27 írta...

Szia!
Kipécéztelek magamnak! Kíváncsi vagyok rád! :) Kukkants a blogomba!

 

Judit Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei | web hosting