2008. október 25., szombat

Phan kipécézett!!

dátum: 16:02
Phan üzenetet hagyott, hogy osszak meg magamról 7 dolgot.

A szabályok:
1. linkeld be a blogodba azt, aki kipécézett
2. ossz meg magadról hét dolgot, akár különleges, akár hétköznapi
3. pécézz ki 7 embert, nevezd meg őket és linkeld be a blogodba
4. egy hozzászólásban értesítsd őket a blogjukban, hogy ki lettek pécézve.

1. Vegetáriánus vagyok már vagy 8 éve. Csupán ízlés miatt, nem szeretem a hús ízét csakúgy mint a halét. Mind ettől függetlenül, szívesen készítek a páromnak hús alapú ételeket, kóstolás nélkül.
Nagyon sokszor bírálnak ebből kifolyólag (is). A párom rokonai vidékiek (Vas Megye) és elég nehezen értik meg, ha valakinek nem a kedvenc étele a hús.
Ami nagyon érzékenyen érint az a pizzán a paprikás szalámi. Amikor olyan ropogósra sül... De mindig sikerül ellenállnom. :)

2. Nagyon szeretem a hímzés mellett a kötést. Zoknik,sapka (harisnyakötőtűvel), sál, baba kelengyék. Egyszer kötöttem egy pulóvert is, de szét kellett bontani. Hiába készítettem újságból, valahogy nem olyan lett mint ott.
Már lassan 1 éve áll a szekrénybe egy kardigán olyan 3/4-ig készen. Nem tudom, hogy mikor lesz befejezve, de nem valószínű, hogy a közeljövőben.

3. Jelenleg nagyon foglalkoztat a családalapítás mint olyan. A páromat már megtaláltam hozzá, már csak a közös élet hiányzik. Ahogy jelenleg állnak a dolgok, nemsokára ez is eljön!!!

4. Nagyon szerencsésnek érzem magam, hogy van egy - két igazán jó ember körülöttem. Tőlük bármikor, bármit kérhetek és ez nagyon jó érzés. Az elmúlt években a nővéremmel is egészen harmonikus lett a kapcsolatunk, ezelőtt sokáig nem beszéltünk.

5. Nagyon utálom a napi robotot a munkahelyemen.

6. Szeretnék megtanulni valamilyen nyelvet. Elsősorban az olasz és az angol ami igazán vonz.

7. Imádom Firenzét! És Rómát is! Szeretném ha egyszer a kedvesemmel kettesben is el tudnánk jutni Olaszországba!


Mivel azokat a lányoknak, akiknek üzenetet hagynék, már más kipécézett magának, ezért ezt most nem adnám tovább...
Csak hátra dőlők és olvasom az ő írásaikat. :)


1 Üzenet:

Lilang on 2008. november 2. 17:31 írta...

Játék!!!!!!!!!
Kukk be hozzám :)

 

Judit Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei | web hosting