2008. szeptember 1., hétfő

Esküvőn voltunk.

dátum: 11:35



Esküvőn voltunk a hétvégén. Berni barátnőm férjhez ment.
Nagyon szép volt a szertartás. Annyit dudáltunk az úton, hogy egyszer csak elnémult a duda. :)
A buli is jó volt, mi kísértük fel az ifjú párt! Talán ennyit még sosem táncoltunk esküvőn.
Nagyon jól éreztük magunkat!!!!!
Életem legjobb esküvőjén vagyok túl, ezt bátran kijelenthetem.

Ami a képeslapot illeti, itt szeretnék kicsit magyarázkodni.
Mi jelenleg (remélem már nem sokáig) kétlaki életet élünk. Azért mert egyikünknek sincs saját lakása. Ez azt jelenti, hogy egy hét a Petiéknél Újpesten, egy pedig nálunk Csepelen. Az elmúlt hetet Újpesten töltöttük (itt szoktam netezni is :)) ) itt találtam ki a képeslapos ötletet. Kinyomtatás, fonalbeszerzés stb.
Aztán pénteken este átmentünk hozzánk (mert tőlünk Tata közelebb van) és a kinyomtatott minta meg itt maradt. :((

Össze foglalva, a képeslap nem készült el sajnos.
Majd lehet, hogy az első házassági évfordulóra megcsinálom.


4 Üzenet:

Lilang on 2008. szeptember 1. 16:17 írta...

A képeslap mindig jó ötlet. :)
Hogy áll a kerted?
Nyaralás alatt sikerült bökögetni?

Judit on 2008. szeptember 1. 17:05 írta...

A nyaralás alatt egyáltalán nem sikerült semmit haladnom. Viszont az elmúlt héten délutánonként egy keveset sikerült!:)
Annyira elvette a kedvemet az újra kezdés, hogy egyáltalán nem kapkodom el.

Lilang on 2008. szeptember 3. 9:51 írta...

Nem csoda, hogy elvette a kedved...
Én is lehangolódtam volna...
Majd azért muti képeket :)

Judit on 2008. szeptember 3. 15:40 írta...

Jövő héten mutatom.
Bár tényleg nem nagyon sikerült elővennem. Ezeken a délelőttös heteken nem nagyon szoktam hímezni...

 

Judit Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei | web hosting