2008. szeptember 28., vasárnap

A legújabb szerelem...

dátum: 12:05


hát persze, hogy egy olló! :)
Ritánál láttam ezt az elegáns kis ollót a baj csak az, hogy a karácsony még elég messze van...
Valamit ki kell találnom...

Tegnap elég sokat haladtam a Kertemmel, viszont csak akkor mutatom meg ha meglesz a második minta ív. Már nincs sok hátra... :)))


2 Üzenet:

Lilang on 2008. szeptember 28. 13:17 írta...

Ezt az ollót én is kinéztem magamnak :D
nem tudom miért nem írt még... Lehet, hogy nem nézte a mailját.
Ha gondolod átküldöm neked az első részt.

Judit on 2008. szeptember 28. 14:57 írta...

Én sem tudom, hogy mi lehet. Amikor elküldted a címét, írtam neki...
Megköszönöm, ha elküldöd!:))
tjucinak@gmail.com

 

Judit Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei | web hosting