2008. szeptember 16., kedd

Kincsek.

dátum: 16:50


Ezeket a kincseket tegnap szereztem be a frissen nyíló Éva Kézimunka boltban. A Mill Hillt a Karácsonyi és a Halloweeni képeimhez vettem. Az ollóval pedig a Peti lepett meg!
A bombina tartó gyűrűket még a MP kép kezdeténél rendeltem meg pár hónapja. De legalább megérkeztek, mert sehol nem találtam.
Viszont a tűtartó az egy nagy találmány! Régóta szemezgettem már vele.



Ezeket a guszta kis muffinokat pedig tegnap sütöttem. Olyan csoki fonduehoz való csoki van benne (ét :) ) meg egy kis rumba áztatott aszalt gyümölcs. Nagyon finom lett (állítólag :) )!
Nagy találmány ám a szilikon. Egyre több süteményt sütök benne. Ebben az a jó, hogy ha több adagot szeretnék csinálni akkor is megtudom egyszerre sütni és nem kell megvárni míg a muffin tepsi kihűl.
De szoktam olyat is csinálni (ha nagyobb adagot keverek be), hogy kuglóf formában sütöm meg (az is szilikon).
Éljen a sütemény!!!


11 Üzenet:

Lilang on 2008. szeptember 16. 20:14 írta...

Húúúú!
Az az ollóóóóó!
Holnap megyek és körülnézek én is ott. Csak tudjak választani :D
A sütid guszta.
Én még nem csináltam semmit szilikonos formában.
Valahogy félek tőle... hogy megolvad... tudom ez hülyeség :D de akkor is

Judit on 2008. szeptember 16. 20:31 írta...

3 féle színben volt az olló, én is alig tudtam választani! :)
Azt hiszem olyan 800.- körül volt.
Eleinte én is féltem a szilikontól, de állandóan venni a kis muffin papírokat...
Ráadásul a Petinek ha minden nap sütném akkor is kevés lenne.
És akkor még a mosogatásáról nem is szóltam.. :)

Lilang on 2008. szeptember 18. 11:36 írta...

Na beszereztem én is ilyen ollót csak az enyém zöld. Aranyosak ezekkel a mintákkal :)
A szilikont lehet, hogy ki fogom próbálni.

Judit on 2008. szeptember 18. 16:17 írta...

Örülök, hogy tetszik az olló!
Vettél más kincset is?
Kíváncsi vagyok, hogy milyen lesz a szilikon. :)

Lilang on 2008. szeptember 19. 12:21 írta...

Igen vettem jó sok mindent :)
Majd mutatom a blogon.
Ha neked bevált a szilikon akkor szerintem nekem is be fog.

Névtelen írta...

Szia :)

Hol vetted ezeket a klassz szilikon muffin formákat?? Én eddig csak az "egybeformákat" láttam...

KLassz az olló :)

Judit on 2008. szeptember 22. 20:22 írta...

A formákat az Auchanban vettem, azt hiszem 1000.- alatt volt.
Az olló nagyon jól működik!!! :)

Lilang on 2008. szeptember 23. 11:16 írta...

Szia!
Írok ide is SAL ügyben.
Angolul szoktam a csajnak írni.
Van egy nagyon jó fordító
http://www.webforditas.hu/
Ezzel szoktam fordítani.
Csak annyit kell írnod, hogy csatlakozni szeretnél a SALhoz és már küldi is a mintát.
Ide írj neki:
caro_02200@voila.fr
A honlapján ott vannak a színkódok és a mérete a képnek.
Ha valamit nem tudsz szólj segítek szívesen

Judit on 2008. szeptember 23. 11:30 írta...

Köszi, köszi.
Jelentkeztem. :)))

Kryx on 2008. szeptember 30. 13:30 írta...

A muffinforma a szilikonos neked?? az olló tényleg cuki, nekem sincs még, de én is a karácsonyi listára akarom felírni... bár párom nem olyan, hogy ilyeneket vegyen, de ki tudja. :)

Judit on 2008. szeptember 30. 16:07 írta...

Igen, a muffin forma szilikonos és nagyon szeretem! :)
Az ollót most szerettem volna megrendelni, de sajnos nincs raktáron. :(

 

Judit Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei | web hosting