2008. szeptember 23., kedd

MP - Part I.

dátum: 12:21

Végre elkészült az első minta lap!!!
Kereken 2 hónappal ezelőtt tartottam itt, de újra kellett kezdenem ami nem volt könnyű. Pár héttel ezelőtt éreztem úgy, hogy átestem a holtponton, és tessék! Végre, végre!
Persze biztos az is húzott előre, hogy nemsokára megérkezik a Crescent Colours fonalam amit Ritától rendeltem a Haloween Fairy-hez . A gyöngyök már megvannak és az anyag is készen áll.
Kíváncsi vagyok, hogy milyenek ezek a kézzel festett fonalak. Még sosem volt ilyennel dolgom, de ez a kis tündér annyira megtetszett...
Szóval szeretném minél hamarabb elkezdeni. Meg aztán a karácsony is közeleg és pár ötletem már azért van.

Jó lenne, ha lakást is olyan gyorsan tudnánk venni mint amilyen gyorsan én kitalálok ezt - azt. :)))


6 Üzenet:

Lilang on 2008. szeptember 23. 22:55 írta...

Csoda jó lesz!!!
Hát ahogy látom dugig van tűzőöltéssel... Nem fogsz unatkozni.
A Halloween Fairy nagyon jó kis képecske :)
Várom majd a fázisfotókat :)
Lakásvásárlásról:
3at néztünk meg anno és a 3.-at meg is vettük :D
Szóval majd drukkolok :)

Judit on 2008. szeptember 24. 9:30 írta...

Köszi - köszi!!!
Az biztos, hogy nem fogok unatkozni, kicsit remegek is a kontúrozástól... :(
Mi egyelőre még egy lakást sem néztünk meg, mert olyan környékeket mondtak, hogy hűha...
Remélem, hogy mihamarabb sikerül! :)

Lilang on 2008. szeptember 25. 9:38 írta...

Na megkaptad az első részt az őszi kislányból?
Írt a csaj, hogy a következő részt majd a blogjáról lehet letölteni okt 14én.

Judit on 2008. szeptember 25. 10:04 írta...

Én még nem kaptam meg... :(((

Lilang on 2008. szeptember 26. 8:58 írta...

Nekem sem egyből írt...

Judit on 2008. szeptember 26. 9:15 írta...

Azért lelkesen várom a postát! :)

 

Judit Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei | web hosting