2008. szeptember 8., hétfő

Keretezések

dátum: 11:40


Végre bekereteztettem a "majdnem ajándék" macimat. Nagyon tetszik ez a keret és még az az érdekessége, hogy tükröződésmentes üveget kapott. A puzzle keretezésnél ajánlotta a keretező ezt az üveg típust és bevallom, nagyon tetszik. Az egyik puzzle-t már beüvegeztettem vele és a másik mellett látszik csak igazán a különbség. Igaz, hogy így nem látszik, hogy fényes a felülete a daraboknak, de valamit valamiért. Azt is át fogom üvegeztetni a másikat.




Ezt a képet "csak úgy " tettem fel. Horvátországban kaptam (szülinapi ajándékom lett) és ez is most jött a keretezőtől. Kicsit féltem a fehér kerettől (mert azt hittem műanyag hatású lesz), de szerencsére nagyon jó lett. Ami szerintem így kevésbé látszik az az, hogy fa hatású a keret. Olyan mintha 1 x lefestették volna fehérre a fa lécet. Nagyon jó lett!!!

Egyébként kb. ennyit tudok felmutatni az elmúlt hétre.
Elég sűrű volt a hét: családbemutató vacsora, névnapozás, festés otthon.
És akkor még a házimunkákról nem is szóltam.
Remélem a héten már a MP is tudom mutatni.


4 Üzenet:

Lilang on 2008. szeptember 8. 17:15 írta...

Cuki a keret is és a maci is :)

Judit on 2008. szeptember 8. 21:22 írta...

Köszi. :)

Edit on 2008. szeptember 12. 16:05 írta...

Nagyon jó ez a Newton macis kép. Jól megy hozzá a keret. :)

Judit on 2008. szeptember 12. 23:09 írta...

Köszönöm. Egyébként egy jól bejáratott helyre viszem ( a hapsi nagyon segítőkész!). Antireflexiós üveggel 1500.- volt. Kb.15 x 20 cm lett a kép. Szerintem nem olyan vészes.

 

Judit Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei | web hosting